Wakacyjny szlak – początek

12 lipca 2013

Po załadowaniu naszego zielnego busa, kilka minut po godz. 9.00 opuściliśmy wraz z ks. Magistrem i ks. Socjuszem nasze mórkowskie ustronie. Po 3 godzinnej podróży dotarliśmy do celu. Szybkie rozlokowanie po przygotowanych pokojach, przepyszny obiad i nie marnując czasu wyruszyliśmy zwiedzić okolicę. Pierwsze popołudnie spędziliśmy pielgrzymkowo – wspinaczkowo.
Bardo Śląskie i sanktuarium MB Strażniczki Wiary to miejsce naszej pierwszej wycieczki – pielgrzymki. Po chwili modlitwy i zachwytu nad pięknem barokowej świątyni udaliśmy się do sąsiedniego klasztoru o. Redemptorystów , w którym mieście się muzeum sztuki sakralnej oraz ruchoma, całoroczna szopka.

Kolejnym, już bardziej górskim, punktem dzisiejszego popołudnia było wejście na dość ciekawe urwisko skalane, na którym postawiony jest biały krzyż, górujący nad miastem. Podejście do góry tworzą Stacje Drogi krzyżowej, stąd też pobliska góra nazywana jest Górą Kalwarią.

Po dość intensywnym popołudniu wróciliśmy do naszego zakonnego domu, w którym czekała na nas smakowita kolacja.

Zapraszamy do relacji z kolejnych dni. Zdjęcia i opisy postaramy się zamieszczać każdego dnia.